Tuesday, August 14, 2012

10000+ bezoekers op sjorkjeis @ planet earth

Vorig jaar tijdens onze huwelijksreis ben ik dit blog begonnen. Het was vooral voor het achteraf terug te lezen en maar ook handig voor sommige thuisblijvers. Ik kon er details in zetten die je anders een jaar later toch bent vergeten, foto's toevoegen en het schrijven van verslagen bevalt me wel. Ik had met het blog verder nog geen plannen maar toch bleef ik wat verslagen typen van motorritten enz.
Nu ongeveer een jaar later staat de bezoekersteller op meer dan 10000 pageviews en 95 berichten. Dat wil zeggen dat er 10000 keer een bericht is gelezen (excl. mijn bezoeken aan het blog). In dat jaar zijn een aantal categorien gegroeid op mijn blog: Enjoy life, motor fun, paparazzi en rc cars.
Op bovenstaande afbeelding is te zien dat er in juli 3302 bezoekers waren. Het feit dat daarna de grafiek daalt heeft te maken dat augustus nog maar op de helft is. Laat ons hopen dat ik volgend jaar een nieuwe post kan zetten met 20000+ :).

In het begin waren er nog niet veel bezoekers maar na wat actief bezig zijn op Google+ (een soort Facebook maar dan van Google en wat beter van opzet), de opzet van de berichten verbeteren en de groeiende interesse in fotografie heeft ervoor gezorgd dat er de laatste maanden 3000+ bezoekers per maand zijn.
Het aantal bezoekers zal ook nog wel eens dalen en er zal natuurlijk wel eens een periode komen dat ik even wat minder berichten post maar het belangrijkste is de kwaliteit van de berichten en in 1e instantie de toegevoegde waarde voor mezelf om het achteraf terug te lezen.
10000+ pageviews
Ik zie het blog daarom ook als:
x een back-up van bijzonderheden om achteraf terug te lezen.
x Georganiseerde manier om gemaakte foto's te delen
x ge├»nteresseerden kunnen het makkelijk volgen en op de berichten reageren.

Gezien die combinatie wil ik dit blog dus zeker verder zetten en dit nog te verbeteren.
Bedankt iedereen voor het bezoeken van m'n blog en laat gerust iets weten bij suggesties of kritiek!
% geeft verdeling van besturingssysteem aan
Voor degene die trouwens zelf een blog willen beginnen kun je met Blogger of Wordpress makkelijk en snel een blog opstarten. Stuur me dan wel de link naar je blog :). De video's plaats ik op mijn YouTube kanaal en foto's staan op mijn Google+ profiel.

Update 18-8-2012
Wat ook de 10000+ heeft overschreden zijn het aantal video-weergaven op mijn YouTube kanaal.
Hiermee zijn de statistieken weer aangevuld he :).

Klik op de advertenties rechts van mijn post om het blog te steunen. Alvast bedankt!