Wednesday, August 8, 2012

Birdy photos in Pairi Daiza

Vorige week m'n nieuwe DSLR eens kunnen testen i.c.m. met de 55-250mm Canon lens. Prettige combinatie en een lens waar ik nog veel gebruik van ga maken. Wat betreft de apparatuur die ik gebruik hoop ik binnenkort een korte beschrijving en mening te plaatsen in een post.
De foto's zijn genomen in Paradisio in BelgiĆ« wat voor de hobbyisten der fotografen een ideale bron is voor foto's. Er zullen dus nog meer foto's volgen binnenkort.

Enjoy the photos!

(klik op advertenties rechts van dit bericht om dit blog te steunen, bedankt)

big mouth
you tok to me?
Sinds de aanschaf van m'n 55-250mm lens is vogelfotografie natuurlijk een stuk makkelijker geworden aangezien je een eind verder kan blijven staan. Fotograferen van vogels en andere dieren is voor mij hierdoor mogelijk geworden met als resultaat alvast deze foto's.
Ik zal proberen bij de komende berichten de sluitertijd, diafragma en brandpunt toevoegen als aanvullende informatie.
the wizard
De volgende stap is misschien ook het uitzoeken van het type / ras maar dat zie ik nog wel :).
Het voordeel van Pairi Daiza is dat je veel soorten bij elkaar hebt dus een bezoek aan dergelijke parken zullen in de toekomst nog wel eens door sjorkjeis bezocht worden.