Wednesday, August 22, 2012

Light graffiti

Dat je met fotografie en de juiste apparatuur veel kan is bekend. Een bijzondere manier van fotografie is light graffiti zoals het veel wordt genoemd. Kort samengevat is het fotograferen met een lange sluitertijd (+15sec) en dan tekenen met licht. Dat licht kan een gsm zijn, led-lichtjes, aanstekers,...
Alle lichten hebben hierbij een ander effect en het zal nog wel even duren voor ik ze allemaal optimaal kan gebruiken.
Ghost
Ring of fire
Wat hierbij zeker onmisbaar is, is een tripod of wel een statief.
Omdat je met zeer lange sluitertijden werkt heeft de minste beweging van de camera al een onscherp beeld.
Ik ben met light graffiti nog wel wat van plan maar wilde toch alvast wat testen hier plaatsen.
Ik zou zeggen geniet ervan en als er mensen mee willen helpen die goed kunnen "tekenen" dan hoor ik dat graag!
Art
ufo
Rollercoaster
Glow in the dark
Dragon Ball Z
Mac Donalds...
Zoals gezegd wil ik hiermee in de toekomst behoorlijk wat dingen proberen dus: wordt vervolgd!


Klik op de advertenties rechts van mijn post om het blog te steunen. Alvast bedankt!