Thursday, August 16, 2012

The zoo part two

Hierbij deel 2 van "paprazzi @ the zoo". Foto's zijn niet speciaal bijgewerkt maar gewoon puur natuur :).
Ik noem hem Kees
Belichtingstijd:0.003 sec (1/320)
Diafragma:f/6.3
Brandpuntsafstand:250 mm
ISO:400
Kees doet gek :)
Belichtingstijd:0.003 sec (1/320)
Diafragma:f/5.6
Brandpuntsafstand:250 mm
ISO:320
let op het kind rechts onder met blauwe T-shirt :)
Belichtingstijd:0.006 sec (1/160)
Diafragma:f/5.6
Brandpuntsafstand:79 mm
ISO:100
Bovenstaande foto met de giraffe vind ik een van de mooiste. Dit komt door (zoals al aangegeven) de reactie van de moeder en haar zoontje rechts onder.
As lazy as a monkey can be...
Belichtingstijd:0.003 sec (1/320)
Diafragma:f/6.3
Brandpuntsafstand:250 mm
ISO:25
Binnen zowat 1sec had ik mijn toestel uit mijn tas om deze nog op de foto te zetten...Lucky Luke met een Canon
Belichtingstijd:0.003 sec (1/400)
Diafragma:f/8
Brandpuntsafstand:55 mm
ISO:100
Zoals ik in de vorige posts al aangaf probeer ik nu de standaard informatie bij de foto's te zetten.
Korte uitleg:

Belichtingstijd: tijd dat sluiter open staat
Diafragma: grootte van de sluiter opening (kleiner getal is grotere opening)
Brandpuntsafstand: mate van inzoomen.
ISO: elektronisch belichtingshulp

Voor verdere info kun je hier een kijkje nemen en natuurlijk in het algemeen op internet

Klik op de advertenties rechts van mijn post om het blog te steunen. Alvast bedankt!