Thursday, September 20, 2012

The one and only: Sam Inghels

Woensdag 19-9-2012 was het voor mijn vrouw Anja de laatste dag werken om zo nog 2 weekjes over te houden tot de uitgerekende datum van de bevalling. Ze had al lachend gezegd: Als "hij" maar wacht tot ik klaar ben met werken.
Sam had dit blijkbaar ontvangen en jawel, woensdag om 23:30 begon het avontuur en donderdag 20-9-2012 om 2:34u lag onze trotse zoon bij ons. Dat dit onbeschrijflijk is mag duidelijk zijn en daarom ga ik het ook niet verder beschrijven.
Sam Inghels
Sam Inghels, 3304g, 50cm en meer haar dan de papa :)WELKOM!!!!!
Uiteindelijk om 11:30u terug thuis met onze knappe bikkel waarbij we een berg hulp kregen van familie en de kraamzorg. Hierbij was natuurlijk de meter Anne-Marie en de peter Richard ook aanwezig.
De peter
De meter
Nu, 14:30u 22-9-2012 zijn bepaalde handelingen (luier verschonen, fles geven,...) al een soort gewoonte geworden, het gaat hard. Meerdere keren heb ik al stilgestaan met het feit dat hij gezond is en dat dat gelukkig ook geld voor de mama!
ff aangeven wat de beste club is in Nederland!
Niels en Lene op bezoek bij Sam
Er zullen over onze Sam nog vele berichten volgen op m'n blog en natuurlijk onder het hoofdstuk "enjoy life".
Ik ga dit bericht nu nog redelijk compact houden maar wees gerust: er gaat nog veel beeldmateriaal en tekst toegevoegd worden. 1u na zijn geboorte heb ik Sam alvast de uitslag van Ajax doorgegeven van in de Champions League...hij kan het maar alvast weten he...
de geweldige kraamzorg uiteraard ook aanwezig
ik word er stil van...Sam ook!
Tot slot wil ik hieronder de lyrics aan toevoegen die ik vannacht niet uit mijn hoofd kreeg bij het denken aan onze zoon Sam.

Green Day - Time Of Your Life

Another turning point a fork stuck in the road 
Time grabs you by the wrist directs you where to go 
So make the best of this test and don't ask why 
It's not a question but a lesson learned in time 

[Chorus]
It's something unpredictable but in the end 
It's right I hope you've had the time of your life 

So take the photographs and still frames in your mind 
Hang it on a shelf in good health and good time 
Tattoos and memories and dead skin on trial 
For what it's worth it was worth all the while 

Wordt vervolgd!!!

Klik op de advertenties rechts van mijn post om het blog te steunen. Alvast bedankt!