Tuesday, December 25, 2012

Merry Christmas and happy new year

Voor je het weet is het 2013 maar gelukkig hebben we nog eerst de kerst. De kerst heb ik vorige week al grotendeels gevierd (zie mijn vorige post) maar de echte kerstdagen zijn natuurlijk niet te "faken".
Aangezien ik me deze dagen zal moeten richten op het ledigen van de borden en glazen wil ik bij deze iedereen een vrolijk kerstfeest en een gelukkig nieuwjaar wensen!
HDR foto van onze kerstboom
Als ik terugblik op 2012 dan hoef ik niet lang te zoeken wat voor mij het hoogtepunt was gezien de geboorte van Sam. Dat kort daarna Max ons heeft verlaten krijgt dan meteen de titel "dieptepunt".
Verder ben ik een tevreden man en ik hoop dat 2013 minstens zo mooi word. Ik heb ondertussen weer wat foto's van Sam in de pen en er zullen er dan nog wel genoeg volgen in 2013 op mijn blog :).
Sam z'n eerste kerst
Wat het blog betreft staat de pageview-teller al boven de 21.000 views wat zeer snel ios gestegen de laatste maanden. Wat fotografie betreft ben ik op dit moment actief op Google+, Thumblr, Flickr en sinds kort post ik ook foto's en tekst op "fan van Zeeland" (Facebook gebruik ik minder voor fotografie). Ik hoop in 2013 nog behoorlijk wat stappen te zetten om mijn fotografie naar een hoger niveau te krijgen. Wat het materiaal betreft ben ik redelijk voorzien en daar zal ik in 2013 waarschijnlijk nog een overzicht / review van plaatsen op mijn blog.
sjorkjeis in kerstsfeer :)
Met onderstaande foto wil ik 2012 vrolijk afsluiten wat mijn blog betreft en iedereen nogmaals een goede gezondheid toewensen. Ik wil jullie ook nog bedanken voor het lezen van het blog en de leuke reacties die ik regelmatig krijg!
ho ho ho...