Monday, February 4, 2013

Actie in de sneeuw!

Als het sneeuwt blijven veel mensen binnen maar voor sommige is het net een reden om naar buiten te gaan.
Mijn laatste posts hadden als rode draad "sneeuw" en ik denk dat deze post voorlopig de laatste met sneeuw word.
Bij bovenstaande foto ben ik de jonge dame dankbaar om in de lens te kijken!
Gewichtloos
Zonder slee kan het ook :)
Een kinderhand is gauw gevuld he
Een gelukkig kind :)
Links,...of toch niet
Bovenstaande foto's zijn nog van het weekend in Brugge.
In deze post zie je een aantal actiefoto's in de sneeuw. Nu is de meeste actie niet langzaam maar in de sneeuw gaat het meestal snel. Dit is voor fotografie een uitdaging om de sluitertijden natuurlijk kort te houden. Onderstaande foto's zijn van de "schaatsbaan" in Sint-Jansteen met dank aan het welbekende waterbedrijf ;).
Close combat

100% fun!!!
Zoon Sam compleet ingepakt maar toch mee op de slee :)
Bij ver inzoomen verlies je licht en soms kwaliteit dus het waren enkele interessante lessen pour moi.
Geniet van de foto's en misschien komt er in 2013 nog wel een vervolg op de "witte foto's".
Onderstaande foto's zijn van een korte boswandeling enkele weken geleden met de "oma".
Hier was het ergens ;)
Oppassen....
Op dit moment ben ik trouwens de eerste testen aan het doen met m'n nieuwe aanwinst: Canon 100mm. Het is een lens die ontworpen is voor macrofotografie en die ook zeer geschikt is voor portretten. Het hoofddoel van deze aankoop is macrofotografie wat echt een wereld op zich is. Ik hoop dus zeer binnenkort hiervan m'n eerste reeks toe te voegen.