Thursday, March 28, 2013

Laatste sneeuw voor de zomer?

Met de titel probeer ik al voorzichtig positief te zijn maar wie niet waagt wie niet wint he ;).
Afgelopen weekend nog even over "de randen van Hulst" gewandeld met onze zoon Sam trots (en slapend) op de slee :).
Een wit laken over "het dak van Hulst"
Tijdens wat Twitter-werk kwam ik volgende tegen die ik hier wel wilde delen: *Ondertussen in Afrika*: "Mam, ik heb het koud." - "Niet zeiken zoon, kinderen in Nederland, DIE hebben het pas koud!"
Een doorsnede van Hulst na de sneeuw
Wit wit wit...
Deze foto eind maart...tja :)
Zoals gezegd was Sam natuurlijk ook van de partij die het avontuur vanaf de slee mee kon maken. Dit heeft hij zeker 5 meter meegemaakt waarna hij in slaap viel en de rest van de tocht dit trots volhield.
100% ge├»soleerd :)

Op weg naar...
Ik geniet op zich wel van wat sneeuw maar zoals ik al eerder heb gedaan verzoek ik nu nogmaals de weergoden om beter weer deze kant op te sturen...
Volgende post ga ik terug in de richting van de macro-wereld!