Saturday, May 18, 2013

The power of Mother Nature

This is my first attempt to create a blog in English. I collected some photos over the past six months about planet earth. I hope you understand my bad English :).

The first photo is taken on the beach at Perkpolder.
The second photo shows some beautiful colors created by the forest.
The third one has a beautiful structure on the trees.(made from the tour we made in this post)
The fourth shows a part of "De Schelde" wich is a river in Belgium and a part of The Netherlands
The fifth photo is a friend of the forest :).

Met deze post wil ik eens een test doen door het in Engels en Nederlands te beschrijven. Mensen vragen me wel eens hoe ze mijn blog in het Engels kunnen bekijken wat met de ingebouwde vertaler wel kan maar dit is uiteraard voor hun makkelijker. Ik zal nog niet al mijn berichten tweetalig maken maar toch alvast enkele.

In deze post enkele foto's m.b.t. moeder natuur. Ik heb ze de afgelopen maanden verzameld.

De eerste foto is genomen op het "strand" van Perkpolder.
De tweede foto bevat mooie heldere kleuren in het bos van Sint-Jansteen.
De derde is van een harde structuur op enkele bomen tijdens onze tocht door Maastricht in deze post.
De vierde is een licht bijgewerkte van een deel van De Schelde. De kleuren zijn onnatuurlijk maar dat is bewust gedaan.
De vijfde mag duidelijk zijn: een bewoner van het Steense bos :).

1
Focuslengte21 mm
Belichting1/160
F-nummerf/7.1
ISO100
2
Focuslengte27 mm
Belichting1/50
F-nummerf/4
ISO160
3
Focuslengte23 mm
Belichting1/40
F-nummerf/4
ISO100
4
Focuslengte10 mm
Belichting1/160
F-nummerf/7.1
ISO100
5
Focuslengte100 mm
Belichting1/160
F-nummerf/2.8
ISO320